۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

ما و همه بیماران سرطانی امروز و آینده از شما ممنونیم

از همراهی همه شما، از بلژیک و انگلیس و آلمان و کانادا و آمریکا و هر جای دنیا که هستید، واقعا ممنونیم.

گسترش بانک اهداکنندگان مغز استخوان با اهداکنندگان ایرانی شانس پیوند را برای هموطنان مهاجرمان بیشتر میکند. چند دقیقه وقت و پرکردن فرم درخواست بسته آزمایش ساده ترین راه برای افزایش شانس پیوند و زندگی یک هم نوع است. برای پیداکردن نحوه درخواست آزمایش در کشور خود میتوانید به این سایت مراجعه کنید: http://www.givemarrow.net/OtherCountriesRegistry.asp و از بخش نظرات برای پرسیدن سوالهای احتمالی استفاده کنید.


چشم ما و خانواده های بیماران سرطانی به همیاری شما بسته است. وقت کم است. همین حالا اقدام کنید.

در ضمن یکشنبه ۱۵ نوامبر در

Alton Pkwy 5299
Irvine, CA 92604
از ظهر تا ۵ عصر در منتظر شما برای آزمایش هستیم.


۵ نظر:

  1. I'M LIVING IN MLAYSIA,I COULD N'T FIND THAT IN THIS,,,COULD U PLZ FOLLOW IT?I'M REALY WONDER TO HELP ,THANX

    پاسخحذف
  2. You may speak to Ms Too [IMR researcher] or anyone else at 26986033 ext 463
    or you can head on down to the IMR at Jalan Pahang right beside the General Hospital of KL. Even the
    Guard at the gate post is very much aware of walk-ins for the registry and can show you directions to the office. Phone-in, OR Walk-in especially.. will ensure high level of interactivity.
    The office [known as Daftar Penderma Sumsum] is on the 3rd floor and opens from 7.30am-4.30pm (breaks at 1-2pm)

    here is a link with more info about the Malaysian program http://www.kaileegetwells.com/
    ------------------

    In general, you can normally find the needed information by a little search through google. Best keywords is "bone marrow registry" plus the name of your country.

    Malysia is registered in world bone marrow database too. It is really great that we can help from every corner of the world

    پاسخحذف
  3. Salam Man Dar Alman zendegi mikonam hodoode 5 -ya 6 sal ast ke khodam ra dar markaze DKMS alman register kardam va ozw hastam vali nemidanam aya moshahasate man ba in aziz motabeghat darad ya nah agar betawanam etelaee dashteh basham mitawanam ba in markaz tamas begiram va moshakasat ra motabeghat konam va dar soorate hamkhani ba kama le meyl e-mail man shabawiz@yahoo.de Hossein Naraghi omidwaram betawanam komaki basham

    پاسخحذف
  4. من سوالی در این مورد دارم. من تالاسمی ماینور دارم. آیا سلول های خون من هم به درد این بیماران می خورد؟

    پاسخحذف
  5. مریم خانوم تالاسمی ماینور مشکلی ایجاد نمیکنه. من خودم هم تالاسمی ماینور دارم و با چند تا دکتر هم صحبت کردم. مساله خاصی بوجود نمی آورد.

    خانوم شباویز از آلمان. ممنون. احتمالا از لحاظ همسانی داده شما هم تست شده. شانس اینکه دو نفر با هم مطابقت داشته باشند خیلی کم هست (یک در یک ملیون. اگه هم نژاد و هم محلی باشند یک در سه هزار). برای همین تعداد افرادی که دواطلب میشوند خیلی مهمه که زیاد باشه

    پاسخحذف