۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

دیروز تا امروز

قد فرناز از من بلند تر بود. من اول ابتدایی بودم، فرناز پنجم دبستان. زورش به من می رسید! هرچند، حالش را سر جایش می گرفتیم، با مریم.


امروز بستری است و من اینجا می نویسم که شاید برایش یک اهدا کننده پیدا شود.

ما و این نادیای کوچولی دو ساله که هنوز نمی داند مامی چرا پیشش نیست، همه مان امیدمان به شمایی است که الان اینجا را می خوانی. چند پست پایین تر آدرس اینترنتی بانک های اطلاعاتی پیوند دهندگان بیشتر کشورهای دنیا را پیدا می کنید. یکشنبه بعد از ظهر از ۱۲ تا ۵ عصر هم در Irvine دور هم جمع می شویم تا از دوستانی که مایلند آزمایش بگیریم.  آدرس برنامه یکشنبه هم
5299Alton Pkwy
Irvine, CA 92604
است.




۵ نظر:

  1. سلام ، من لندن زندگی می کنم ، من به سایتی که شما معرفی کردید رفتم و خودم را رجیستر کردم ، اما هنوز تماسی با من گرفته نشده است ، ایا من باید خودم پیگری کنم و یا اینکه آنها به من برای آزمایش تماس خواهند گرفت ؟
    مهدی

    پاسخحذف
  2. Salam man az Canada Toronto tamas migiram in hafte miram baraye test baraye farnaz begin che moshakhasati bayad dashte basham va chetori tamas begiram?
    e_mal man: khorsand_S_mtl@yahoo.ca

    پاسخحذف
  3. ممنونیم واقعا.
    مهدی جان فکر کنم باهاتون خودشون باید تماس بگیرن.
    خرسند عزیز مشخصاتی از مریض لازم نیست بهشون بدید. اطلاعات شما وارد بانک میشه و اگه برای هر مریضی مناسب باشه باهاتون برای انجام مراحل بررسی سلامت عمومی و مراحل بعدی تماس میگیرند. باز هم ممنونیم

    پاسخحذف
  4. salam man hamid hastam va ba hamsaram dar canada ,london on , zendegi mikonam .age momkene behem email bezanid va begid ke che azmayeshi ma bayad anjam bedim. emaile man ham hast: hamidreza_botshekan@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. در کانادا کافی است در وب سایت زیر فرم مربوط رو پر کنید. چند روز بعد باهاتون تماس میگیرن و چهار تا swab ( شبیه به گوش پاک کن)‌براتون می فرستند که از داخل به سطح دهان می کشید و براشون پست می کنید به همراه فرم مشخصاتتون. همین!

    http://www.blood.ca/centreapps/internet/uw_v502_mainengine.nsf/page/E_ubmdrPKG-intro?opendocument&CloseMenu

    پاسخحذف